Sunday, October 9, 2011

Tasha is now 3 months

Semalamkan...genap usia Tasha 3 bulan. Banyak la benda benda baru yang Tasha dah serlahkan to Daddy and Mummy. Paling terkesan...ialah biler part nak susu sekarang takde signal manja manja dah...instead Tasha terus jerit maximum punya. Selain daritu...riuh mulut Tasha biler nak berborak when we talk to her. Pastu senyum pun dah tak mahal macam dulu. Kita agah agak dia sikit dia dah senyum senget dia tu.
Daddy takde hadiah la nak bagi Tasha...cuma selain makin hensem dan slim. Nanti orang tanya sapa yang hensem lagi slim tu...Daddy Tasha dan Misha la...kira hadiah la jugak kan kan kan. Cer tengok muka Tasha yang agree with Daddy's statement tu....kah kah kah.
Tapi yang paling mustahakkan...after Tasha 3 bulan...ni la first time daddy mandikan Tasha. Syok kan Tasha biler daddy mandikan. Expression muka Tasha tu tells it all. Kah kah kah...lariiiiiii.

2 comments:

  1. adoii daddy first time aku tengok org mencangkung dlm tub mandikan anak...engkau mmg ayah mithali alaf ini...kah..kah..kah...aku nak pengsan tahan gelak dlm hati ni....
    Tapi laki aku jugak menang mandikan anak dlm hari lagi...i think duan suka sgt mandikan budak...ada bonding terlebih sikit...
    ok aku nak sambung ketawa lagi....tapi kau mmg rocks

    ReplyDelete
  2. ini rupanya kerja korang kat hotel ari tu ...siap mencangkung tu! aku tak pernah tengok org mencangkung mandikan anak ....

    Sweet nya Tasha ..kesian dia letih last weekend ..gara2 layan kerenah daddy, mummy, and mama ejin

    ReplyDelete