Monday, September 28, 2009

Trauma or Drama?

Hari Raya, parents, air mata?? Blh pisah kan ke? Aku mmg x paham ngn org yg x leh digest naper some people menitis kan air mata di hari raya. Pesal ek? Salah besar sgt ker?? Nak bt cemana? Kekadang, the situation tat u're in akan membuat kan ko rasa sgt sedih & the last resort is to shed your tears.

Yes, some people mayb mengalirkan air mata to get attention la kot??? Tp bgi aku, itu cara yg plg mujarab nk cool things down. Ptg rya ari tue, air mata aku mengalir lg bla dpt sms frm k ngah yg ayah x jadik stay ngn aku masa raya nanti. He decided to follow k ngah beraya kat umah in laws dia kat melaka. Sebenarnya, kat mana pun ayah decide to beraya aku x kisah, yg buat aku sedih was tat dia beraya kat umah orang. Yer lah, since mak dah tak de, tak kan dia nak beraya kat umah sorang lak kot? Kenalah ikut either 1 of us- tat's a very logical solution... i agree. Cuma the tot tat dia kat umah org, tu yg buat aku x keruan. Ayah x mcm arwah mak..he's a very reserved person. Klu org yg x biasa dgn dia, mesti ingat dia sombong coz dia jenis yg berat mulut. Masa jmpa dia sblm derang g mlka- aku siap pegang tgn dia (mcam lah dia tu budak kecik???) & pesan.. "ayah jaga diri bebaik tau, ayah kat tmpt org. Nanti mlm kang adik cal ya?"

Arghhh!!! How I wish arwah mak stil ader & fmly aku x bersepah2 cam skrg nih...

No comments:

Post a Comment